-A A +A

Jste zde

DOTAZ: Intenzivní prožitek z milování

DOTAZ: Intenzivní prožitek z milování

Dobrý den,
měla bych dotaz ohledně mého přítele, kterému je 63 let. Mně je o 12 let méně. Přede mnou měl tři ženy. Jeho pocit z milování prý byl jenom hezký a nic víc. Se mnou údajně má prožitek z milování tak silný, že to u žádné ženy nezažil. Někdy se cítí tak, jakoby měl infarkt (samozřejmě obrazně). Čím to může být?
Děkuji a hezký den

POZNÁMKA:

Zpráva odeslána pomocí kontaktního formuláře na adrese http://www.e.jidelnicek.cz/contact.
Jména a kontaktrníinformace byly odstraněny.

 


 

ODPOVĚĎ na dotaz "Intenzivní prožitek z milování"

Dobrý den.
Děkuji za Váš dotaz a za Vaši důvěru.

Vše se nějak vyvíjí. I vztah dvou lidí se rozvíjí a mnohdy se dostává až do překvapivě krásných hladin prožitků. Prostě máte štěstí, že se Váš partner v sexu s Vámi tak dokonale sladil, že jeho prožitky jsou na zcela jiné úrovni, než měl dříve možnost poznat. Často lidé potřebují dozrát. Musí pochopit co je v životě důležité a podstatné. Je krásné, že Vás něco takového společně potkalo. Vstupte do milování tak jak on, naplno, bezvýhradně a s odevzdáním. Myslím, že pak prožijete i Vy to, co Váš partner prožívá s Vámi. Nezkoumejte proč tomu tak je, prostě žijte naplno tak, jako to dělá on. Takové pocity mívají lidé například při tantrickém sexu. Prostě se dostanou do stavu "láskyplné dobrotivosti" ve kterém mohou prožívat mimořádně silné pocity a to nejen při sexu.

Trochu mne zaráží jiná část vašeho dotazu. To je "Někdy se cítí tak, jakoby měl infarkt (samozřejmě obrazně)". Myslím si, že Váš partner používá nějakou podporu erekce. Většina těchto přípravků má vedlejší účinky, které jsou často spojeny se změnou krevního tlaku, návaly krve do hlavy nebo s jinými pocity, které mohou připomínat i uvedené stavy, jakoby měl infarkt (samozřejmě obrazně). Možná by bylo dobré se na to partnera zeptat. Ovšem velmi opatrně a decentně. Nic se nesmí přehánět. pokud opravdu bere léky na podporu erekce, může se "předávkovat". tyto léky vyžadují lékařskou kontrolu zdravotního stavu a nesmí je brát lidé, kteří berou některé léky na srdce. Ale je to jen taková moje úvaha na základě vaší poznámky o tom, že "se někdy cítí tak, jakoby měl infarkt (samozřejmě obrazně)". Pokud to budete zjišťovat, pak velmi opatrně. Mohla byste ho urazit nebo nějak podobně traumatizovat. Muži jsou na to velmi citliví... Ale možná je to jen moje neopodstatněná obava....

Přeji Vám krásné společné zážitky.

S úctou
Administrátor webu www.milovani.cz