-A A +A

Jste zde

Hlazení prsou

Hlazení prsou

Volné pokračování článku "Milostná předehra", "Umění doteku", "Techniky doteku a masáže ženských prsou".

V článku "Ženská prsa a jejich vzrušení při stimulaci" jsme se zabývali vzrušením a pocity, které dotek na prsou nebo jejich sexuální stimulace ženě přinášejí. Ženská prsa jsou velmi citlivá a vnímavá na dotek a zvláště pak na hlazení a sexuální stimulaci. Prsa můžete ženě samozřejmě hladit kdykoli, když je na to vhodná příležitost a především na straně ženy vhodná nálada. Mimořádně příjemné je hlazení prsou a těla štětečkem, kožešinou nebo peřím...

Při masáži na prsa naneste dostatečnou (ne příliš velkou) vrstvičku teplého oleje. Používejte výhradně olej přírodní, a to nejvyšší kvality. Na kvalitě oleje rozhodně nešetřete. Bud mít význam pro masáž, ale také to bude užitečná kosmetika pro zvláčněni kůže. Po nanesení oleje přichází fáze navozování klidu a pohody. Hrudník a horní stranu prsou začněte pomalu a jemně hladit. Dělejte to plynulými kroužky plným dotekem uvolněné dlaně a prsty. Ruka musí být uvolněná a bez napětí, neměla vy se chvět. Jste-li nejistí, zklidněte své dýchání a odpoutejte pozornost od toho, že masírujete ženin hrudník.

Začněte na hrudí a teprve po chvíli přeneste svoji pozornost na prsa. Hlaďte nejdříve jedno prso, později druhé a pak můžete použít smyčku (jako číslo 8), po jejíž dráze budete hladit oba prsy. Ňadra hlaďte pomalu a opatrně. Kroužky musí být pomalé a celý pohyb si můžete představit jako když budete chtít velmi pomalu otřít zarosené okno. Je-li pohyb plynulý, olej teplý a rychlost pohybu malá, budete mít pocit hedvábně hladkého pohybu po ženině kůži.

Rytmus hlazení neměňte a nespěchejte. vynechejte prsní dvorce a bradavky. ještě není vhodný čas se jich dotýkat. Navíc právě to, že je vynecháte je pro ženu nesmírně erotické, neboť očekává, co bude dál. Pokud si nejste jistí dobou, kterou hladíte, stanovte si počet opakování a pak jej dodržujte. Například 9 kroužků na hrudi, 9 kroužků na levém, 9 na pravém prsu a 9 osmiček přes oba prsy na závěr opět 9x na hrudi. Nemusí to výt samozřejmě 9 opakování, ale více je již příliš moc a méně jak 6x je pocitově zase příliš málo.

Na co s dát pozor

  • Kroužky dělejte ve směru hodinových ručiček, dodržte to na obou prsech.
  • Neimprovizujte.
  • Nesnažte se měnit rytmus a rychlost, případně směr pohybu.

 

Články s podobnou tematikou

Literatura a zdroje

(AK)(Z)(L)